Sunday, April 25, 2010

Dah Nasib..

baru2 nih, aku gi ambulance call dkt rumah pesakit.. google earth dulu sbb nk carik jalan dan rumah dgn senang..

bila sampai2 rumah, nampak la pesakit tuh tengah tenat.. treat smua ape yg perlu, iv line 14G dgn 0.9% Na Cl dan Oksigen.. smua dah siap utk hantar ke hospital yg berdekatan (UM med. Center)

skali, nak pindah dari katil dia, kaki katil pesakit tuh patah.. terus katil tu jatuh kena kaki kiri aku.
sakit giler weyhh!!.. rasanya mcm nk tercabut dah kaki ni..

terus aku suruh partner aku take over case dan minta ais dari relative family dgn cepat..
supaya x bengkak.. (hasilnya xda la bengkak teruk) --- ingat tu letak ice yer!!

lepas sampai emergency department, aku terus pass over case dkt resus room dan.. duduk setempat.. sbb kaki sakit..

nasib xray, smua ok.. xda patah pape2.. (terus pakai robert jones bandage)
tapi cuti 6 hari ;) best.. hehehe..
masih sakit la... :(

hati2 yer time keja kwn2 smua.. kemalangan jadi dkt mana2.. tetiba ajer..

Picture dia...
http://www.facebook.com/photo.php?pid=3922977&l=09329c2d5d&id=685453240

3 comments:

cassie said...

weh ben dalam emergency2 tuh ko sempat lagi google earth yek??

Izzlin said...

ouh dah passed exam ea.. tahniah la..n ur doter dah 1yr yea...time flies

so u kje mane skrg?

BennY Shah said...

cas: google earth will help to find the route and house location easily :)

izzlin: Yerp.. completed my study and now, its time to print out some money :)
heheheheehhehe